♥Veckans Stolthet/Glädje v.38♥

 Hej på er!
 
Denna veckan har verkligen inte varit en lätt vecka när det kommer till min kropp. Jag har haft extremt svåra nervsmärtor som gjort både dagar och nätter långa. Dessutom har höstkylan som börjat komma smygit sig in, vilket gör att man fryser hela tiden. Men trots att varken kroppen eller vädret har varit på min sida så har jag fått små fina stunder då och då under veckans gång. Så här kommer fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Haft brorsönerna här på besök.
 
 Gjort mitt bästa när det
kommer till måltiderna.
 
Ringt alla viktiga vårdsamtal.
 
 Orkat plugga lite Engelska i
30 min.
 
 Vilat ofta under dagen.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Jasmine

Vad kul du orkat pluggat! Vad läser du för kurs? Kram

Svar: Jag pluggar Engelska 5 för att hålla igång Engelskan och få utveckla den lite. Dock pluggar jag inte via någon skola då jag knappt orkar sitta med det mer ett par gånger varje år. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-09-20 @ 12:38:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0