Solen skiner här ute...

 Tjo på er!
 
Det är så mysigt att få vakna upp här ute på ön och att solen skiner utanför och himmelen än så länge är alldeles blå. Så idag hoppas jag verkligen att jag orkar ta mig ut i friska luften en stund och allra helst medan solen fortfarande är framme. Kanske orkar jag även ta lite fina bilder eller gå en kortare promenad.
 
I övrigt blir dagen väldigt lugn och mysig skulle jag tro. Här ute finns det inte mycket att göra såhär års mer än att njuta av naturen och vila upp sig från livet i stan. Det innebär även en paus från jobbiga grannar och andra ljud som stör min sömn i stan, men som jag hoppas blir bättre när jag flyttar. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0