♥Veckans Stolthet/Glädje v.3♥

Hej på er!
 
 Denna vecka alltså! Finner knappt ord för hur fantastisk den varit trots att benen bråkade en hel del i början av veckan. Från Onsdag fram tills idag har allt rullat på helt okej och jag har fått så mycket roliga stunder speciellt nu under helgen när min älskade stora syster varit här och vi dessutom fått fira våran lillasyster L som fyllt år. Jag lär verkligen minnas tillbaka på dessa dagar med ett leende på läpparna. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan: 
 
 
Beställt en soffa och sänggavel till min
lägenhet.
 
 Fick en otroligt mysig systerhelg.
 
 Kom ut i snövädret och friska luften.
 
 Ätit Sushi för första gången i
vuxenålder.
 
 Tagit täta vilopauser.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0