Äntligen dags att åka till ön...

Goddag!
 

Idag är det äntligen dags att få åka ut till ön igen och så jag har längtat då de senaste tillfällen blev inställda pga pappas tandproblem. Det ska bli så mysigt att få komma ut till lugnet och naturen igen även om jag tror det kommer vara riktigt lerigt nu när vädret varit kasst till och från senaste tiden. Men jag hoppas ändå kunna njuta av allt det vackra med hösten.

 

Sen har jag ett litet mål jag har tänkt försöka ge mig på denna veckan. Vad det handlar om kommer jag inte gå in på just nu, utan det tar jag längre fram när alla bitar fallit på plats. Men det är en viktig sak för mig som jag nog hade behövt redan för länge sen. I övrigt blir nog denna veckan rätt lugn och mysig skulle jag tro. Kramiz<3

 

 

 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0