♥Veckans Stolthet/Glädje v.35♥

Hej på er!
 
 Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är därmed dags att sammanfatta den. Jag måste nog säga att veckan har gått relativt bra även om smärtorna varit ganska intensiva om kvällarna. Jag har ju fått en hel del skratt och härliga stunder särkilt med nära och kära. Här kommer i alla fall fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Haft en heldag med F.
 
Solen har varit framme nästan varje dag.
 
 Tagit ett härligt lagom varmt bad i badkaret.
 
 Vilat tätt om dagarna.
 
 Fortsatt kämpa på med måltiderna trots
att det går sådär emellanåt.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0