Vilohelg inför kommande vecka...

Tjo!
 
Ny dag är här och min kropp är inte sitt bästa skick just nu. Smärtorna är ganska intensiva i hela kroppen och jag är även rejält öm i revbensbrosken. Det har därmed blivit en hel del tårar senaste dygnen för det gör så sjukt ont när jag sitter upp. Men jag vet att smärtan i revbensbrosken lär gå över även om det tar sin lilla tid. Så bara till att försöka håll ut tills det lugnar sig.
 
Under denna helgen har jag lite små saker som eventuellt händer bland annat att mamma kanske kommer hit en dag men annars blir det nog mest vila inför Måndagen då jag ska ta spruta Nr 2 och även åka till ön så jag har mina föräldrar nära ifall jag får några biverkningar första dygnen. Jag lyckades komma undan från det sist så jag hoppas att jag slipper det även denna gång. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0