Övningar Del 2

God förmiddag!

 

Idag tänkte jag lägga upp del 2 på övningar som är bra för kroppen. Om ni missat del 1 finns den här.  Dessa övningar gör jag bara några enstaka gånger i månaden då jag oftast blir väldigt trött efteråt. Men jag känner mig otroligt stolt när programmet väl är avklarat. När jag utför dessa övningar brukar jag ligga på en yoga-matta eller i pappas säng som är lite hårdare än min.

 

Jag gör övningarna enbart för att hålla igång kroppen, då jag faktiskt är sängliggandes väldigt många timmar per dygn. Naturligtvis försöker jag lyssna på kroppen och avslutar i tid. Allt för att undvika bakslag efteråt.

 

OBS!

Är man OSÄKER på om man verkligen gör övningen rätt rekommenderar jag att man tar kontakt med en sjukgymnast som kan visa en.

 

Jag gör bara dem med bläckprick brevid:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0