Underbara lägret Dag 1

Hej på er!
 
Mina tidigare upplevelser av läger har ju vart allt annat än roliga. Men denna gången fick jag en helt ny upplevelse av just det. Vi var ett härligt gäng som verkligen fanns där för varandra så ingen skulle känna sig ensam. Dessutom fick man verkligen lära känna varann lite extra mycket genom att vara iväg såhär. Jag är super glad att jag följde med även om det vart en utmaning för kroppen att vara igång hela dagarna. Det är ett under att jag inte kraschat mer, men kanske för att jag vart så lycklig inom mig.
 
Första dagen på lägret gick relativt bra. Vi åkte minibuss mot Karlstad där första aktivitetstoppet blev "Löfbergs Rosteri & Kaffebar". Där fick vi lite snabb fakta om kaffe och sen ingick kaffeprovning. Jag är inget stort fan av kaffe, men jag tyckte det var lite spännande att provsmaka. Därefter begav vi oss mot vårt vandrarhem som la på en liten kulle och installera oss i våra rum innan vi gick ner till stan och åt en härlig middag. Ni kan ju gissa vem som somna ganska fort sen på kvällen. kramiz<3
 
Del 2 om lägret kommer imorgon =)
 
Utsikten från Löfbergs rum där vi hade kaffeprovning:
 
 
Ett otroligt fint avslut på en fin dag:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad kul :D

Svar: Ja det var de:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-07-02 @ 14:23:11
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0