Helgen lider mot sitt slut...

Tjo!
 
Min helg har vart ganska lugn än så länge och tanken är att fortsätta vila upp mig så jag orkar med morgondagens sjukhusbesök. För proverna jag tog för någon vecka sen blev fel så måste göra om dem. Denna gången hoppas jag dem på labb gör rätt så jag slipper komma tillbaka ännu en gång för att de ska bli rätt.
 
I fredags kom min ena systerson hit, så nu är huset fyllt med kärlek och skratt. Vilket piggar upp en mitt i allt det svåra och det behövs kan jag säga. Igår satt grabben i 1½ timmar själv och öva på bokstäver. Det går framåt och han blir allt mer nyfiken på att lära sig skriva hela ord. Mosters duktiga stora kille! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
GETINSHAPE

Fin blogg du har! Ja, synd att helgen är nästan slut.... Borde verkligen vara 3 dagar ledigt :D

Svar: Tack så mkt=) Ja helgen borde få vara längre. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-01-29 @ 14:29:30
URL: http://nouw.com/getinshape
Therese

Låter som en bra helg :D

Svar: Ja det räddade hela min dag :) Ja klart du får länka till min blogg, gulligt av dig :D Kram <3

Svar: Ja, det var skönt att vila upp sig lite. Tack<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-01-29 @ 16:51:32
URL: http://theresequeen.com
Therese

Tre vinnare är dragna i min Veckans blogg tävling, gå in och se om du är en av de lyckliga vinnarna! :D

2017-01-29 @ 18:39:57
URL: http://theresequeen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0