Nu börjar den tuffa delen...

Tjo!
 
Jag har precis lyckats ta mig upp ur sängen med min skakiga kropp som gör det ostabilt att ta sig fram utan att stanna och luta sig mot nått. Men har tänkt försöka få i mig lite sen frukost, så jag får lite energi att ta och hitta på nått här hemma. Funderar på att måla en stund eller kanske pussla. Måste försöka hitta små aktiviter varje dag för att komma på andra tankar nu när biverkningarna börjar komma. kramiz<3
 
Igår kom jag iallafall ut en sväng, vilket var otroligt skönt<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Kajsastina

Hej! Nu är veckans blogg dragna, kika in och se om just du vann. :)

2017-01-08 @ 10:48:23
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0