♥Veckans Stolthet/Glädje v.16♥

Hej på er!
 
Då var det dags att sammanfatta ännu en vecka och denna blev lite av en revasch från förra veckan. Jag har framförallt fått må mycket bättre i halsen under denna veckan och nu är jag säker på att det är pollen jag reagerat på. I övrigt tycker jag veckan flugit iväg trots att jag vart iväg på två träffar. Sen fick jag ju spontant följa med pappa ut till ön då mamma vart akut sjuk men det var nog ett av de bästa besluten jag tagit på länge. För jag och pappa hade en otroligt harmonisk helg där ute på ön utan någon som helst stress. Tror det var en välbehövlig paus både för honom och mig faktiskt. Här kommer ytterligare fem saker jag är stolt/glad över veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Känt mig otroligt glad.
 
 Varit på en liten Vernisssage.
 
 Vädret igår var helt magiskt!
 
 Ätit favorit sushin.
 
Fått återse mina ME-vänner.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0