♥Veckans Stolthet/Glädje v.3♥

Hej på er!
 
Denna veckan har garanterat varit den tuffaste veckan i år när det kommer till kroppen. Mina smärtor har eskalerat något enorm och så även mina skakningar i kroppen. Men trots att veckan kanske inte varit den bästa när de kommer till min sjuka kropp så har jag i alla fall bockat av lite saker som fotvård och tandläkarbesök från schemat. I övrigt har jag mest spenderat mina dagar med att bara försöka hålla tålamodet när de kommer till att vila nu för oj vad det är svårt att ta det lugnt när det är som hela kroppen kryper för man har viljan att göra saker men som kroppen inte orkar just nu. Veckan må har varit tuff men trots det har jag haft små tillfällen som jag är extra stolt/glad över så här kommer fem av dem sakerna. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Fått veta att mina tänder är i bra skick.
 
 Fått 2 mysiga dygn hos mina päron.
 
 Gjort klart februari uppslaget i min bullet journal.
 
 Gjort mitt bästa för att härda ut all smärta.
 
Ätit väldigt bra.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0