♥Veckans Stolthet/Glädje v.6♥

Hej på er!
 
 Denna veckan har ändå flutit på ganska bra och jag har känt mig någorlunda glad. Dock har jag haft en del nervositet gällande läkarbesöket och så även ångest. Besöket gick ju okej trots att det framkom en sak som gjorde mig lite besviken på vården. Jag hoppas det löser sig om vården bara håller den vårdplan som nu står nedskriven. Men om jag känner vården rätt så lär det väl gå ett år utan att ett skit av vårdplanen slutförs eller ens påbörjas som vanligt. Man har ju trots allt varit i vårdkarusellen nu i över 20 årstiden. Men mitt i all oro har jag ändå fått en skymt av ljusa stunder även denna veckan. Så här kommer fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Tagit en trevlig lunch med min bästis.
 
 Fått besök av ett syskonbarn.
 
 Haft mysiga kvällar med en kopp te.
 
 kommit ut en stund.
 
Tog mig igenom läkarbesöket trots all
nervositet innan.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0