♥Veckans Stolthet/Glädje v.2♥

Hej på er!
 
Då var det återigen dags att sammanfatta en vecka som flugit förbi men den har varit allt annat än enkel då mina smärtor eskalerat något enormt nu under slutet av veckan. Veckan starta i alla fall relativt mysigt med en trevlig lunch med päronen innan dem skjutsa hem mig till min lägenhet efter bott hos dem under och efter nyår.  Men efter att ha delat lägenhet med andra i nästan 2 veckor och dessutom ha grannar som är kaos dygnet runt kändes det både skönt men också lite tomt att komma hem till min egna lägenhet ensam. Dock nu när det gått ett par dagar har det känns väldigt skönt att få lugn och ro till att återhämta mig trots att smärtorna är intensiva nu. Här kommer i alla fall fem saker jag är extra stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Tacksam/Glad över att jag i veckan:
 
 Stått ut med helgens svåra smärtor.
 
 Firade med lite sushi i onsdags.
 
 Slagit viktrekord igen, vilket känns så overkligt efter
alla års kämpande att gå upp.
 
 Haft stunder av skratt trots all smärta.
 
Kollat på en mysig film.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0