2 Oktober 2009

Tjoo=)

I morse vakna jag efter 6 som vanligt, lite små jobbigt att gå upp, men det e bara att gå upp och äta frukost sen komma iväg till skolan. Jag hatar att åka stads buss, gillar inte känslan som kommer av obehag och rädsla för att något ska hända på vägen. Väl framme i skolan släpper en del av rädslorna. Idag ska vi ha Engelska hela dan. Först ska vi ha läsning som vanligt sen kolla på En gammal Engelsk serie, ass rolig var den. Efter rasten kolla vi på en film om Storbritannien, vi ska dela in oss i grupper och skriva om varsin del av Storbritannien jag och min kompis ska skriva om Wales. Eftersom vi fick sluta tidigt idag bara för Nina inte hade nyckeln till dataskåpet. Det kändes så skönt att komma hem i bra tid då möte jag min syster och fick se lilla Elwiirah med i bilen. Hon e så söt när hon ler. Dom ska med ut till pappa idag. Men först ska dom till skara. Hehe mamma var orolig att jag skulle komma in rusande å fråga om vår nya bil har kommit än. Självklart gjorde jag inte det. Väl när pappa kom för att hämta mig sken jag upp som en sol när jag fick se vår nya bil. väl resan till pappa kändes lång och jobbig med min huvudvärk. Väl framme tog det lång tiden innan min syster frågar ”har ni köpt ny bil?” jag: nej vart har du fått det ifrån? Syrran: det står ju en grön Volvo V70 utanför. Hehe då kunde jag inte hålla mig från skratt längre. Hehe det har vart kul att hålla en hemlighet. Elwiirah har hjälpt mamma att spela lite. Ganska sött… men nu ska jag sova.

Nya bilen:
 

Nya datanörden:



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0