27 september 2009

Hej hopp!=)

Imorse gick hela familjen upp tidigt bara för att vi ska hem till jozzan idag och fira hennes 20-årsdag. Till frukost fick jag pepparbiff och klyftpotatis, okej.. jag kanske är en liten bortskämd unge. Mormor och morfar skulle åka med oss i bilen och det är la min mardröm typ men resan gick ganska bra trots att jag hade huvudvärk när vi kom fram eftersom min mormors mun går i ett… vi stanna på vägen bara för att jag inte kan sitta still så länge i bilen utan att min kropp somnar. Väl framme hos jozzan fick man en gosig kram av lilla Elwiirah sen gick jag upp och kolla in Barnkammaren som nu e möblerad. Jätte fint har det blivit ett riktigt flickrum, massa fina tavlor med och mkt mysigt. Helt plötsligt kom min lillebror med Elwiirah i famnen och hon såg helt överlycklig ut att få vara med Morbror larz. Det var många som var hos Jozzan och jag tyckte det blev lite jobbigt efter fikat så gick å la mig på soffan under tiden dom övriga satt kvar i köket och prata. Innan vi skulle åka hem var det myskväll med godis och chips, min morfar älskar chips men får aldrig det hemma (förutom när jag kommer på besök) så han var la överlycklig av att få chips för det har han inte fått på ett bra tag. Min morfar e en riktig cooling. Elwiirah ville med vara med och äta godis så hon lekte med allt godis som fanns i godiskorgen jozzan fick i present av deras grannar. På vägen hem sov jag så vet inte vad dom andra i bilen snacka om. Väl hemma så borsta jag tänderna sen somna jag så fort jag la mig på kudden. KRAMIS!

Elwiirah godissugen: 



Puss & kram på er// Prinsessan Jenniey<3<3



Kommentarer
Jozefphina

Söt vår kära prinsessa är<3

2009-10-02 @ 09:32:30
URL: http://mammajozefphina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0