Vart tog ni vägen?

Hej!<3

För er som inte vet så har jag känt mig väldigt ensam och lite smått ledsen de senaste dagarna. Jag har börjat känna av allt mer att folk börjar undvika mig. varför vet jag inte. Jag har de redan jobbigt, behöver inte fler bekymmer. Ni är som ett slags smärtstillande för mig. Ju oftare jag har kul ju mindre känner jag av min sjukdom. Glöm inte de, ni är jätte viktiga för mig och betyder mer än nått annat just nu. 
Jag trodde ni var mina vänner! Men jag tycks ha fel! Nu ska jag försöka sova för att orka med morgondagen.

KRAMIZ<3<3




Kommentarer
Haidi Jakobsson

Hejdär! hoppas du har en riktigt skojjjig fredag! hihi



Ta gärna inte detta som reklam, vill bara säga att jag säljer just nu proffsiga bloggdesigner för 150kr, du bestämmer utseende själv! hihi kram!

2011-10-14 @ 15:38:42
URL: http://haidisblog.se
matilda

Fin blogg! :D



BLINGADE MOBILSKAL



FINNS PÅ



WWW.PHONEFASHION.SE



:) :) :) :)

2011-10-15 @ 16:05:45
URL: http://www.phonefashion.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0