Ibland slocknar ljuset plötsligt

Godkväll
 
Efter gårdagens chock känns allt så annorlunda. Att starta det nya året på samma sätt som förra året gör att alla känslor kring Annelie blossar upp på nytt. Jag vet att jag kommer ta mig igenom det på nått sätt även om sorg inte är det lättaste att hantera samtidigt som kroppen lever sitt liv. Nu är det bara 2 veckor kvar till kuratorsamtalet men jag önska det vart imorgon för det är nu jag hade behövt det som mest. Alla dessa frågor som cirkulerar, kommer man någonsin få svar på dem?! kramiz<3
 
Vem du nu en var som knacka på
förra veckan.
så lär jag aldrig glömma dig!
Din blick,
din glädje...
 
Vila i frid käre du:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0