Skakningar gör det svårt....

Tjo!
 
Idag har jag svåra skakningar i kroppen som gör mig matt och smärtpåverkad. Trots att kroppen strejkar så har vi lyckats komma iväg till apoteket idag samt även handlat lite inför myskvällen framför tv sen. Det är otroligt tufft att ha dessa skakningar det påverkar en både fysiskt och psykiskt då man skadar sig på nästan allt eftersom man inte kan kontrollera rörelserna, dessutom blir man lättirriterad som bara den.
 
Jag hoppas verkligen skakningarna lugnar ner sig framåt kvällen och natten, för imorgon måste jag må okej för att orka med mitt efterlängtade äventyr. En dag i taget. Nu ska jag försöka njuta av solen och denna dag innan jag måste duscha av mitt hår. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
stort fan

roligt jag är ett stort fan hoppas du ser denna kommentar

Svar: =)
♥JèÑnIèY♥

2016-04-23 @ 17:38:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0