FUCK mina sjukdomar!

Godmorgon!
 
Idag känner jag mig ännu sämre i kroppen. Haft svåra skakningar hela natten och värken är nu obeskrivlig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Vill inget hellre än att få tillbaka mitt liv där jag har ork att göra enkla vardagssysslor som att äta, gå på toa utan att bli så andfådd och svimfärdig. Fuck ME/CFS & Fibromyalgi säger jag bara, så less på mina sjukdomar! Ska försöka göra mig klar så jag kommer iväg till apoteket för jag måste hämta ut mediciner och lite annat. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du mår bättre imorgon :)

2016-02-23 @ 19:53:22
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Emil

Fy och usch. Det är hemskt orättvist. Det är väldigt inspirerande hur stark du är - ta med dig det.

2016-02-23 @ 20:51:28
Pixiepatrullen

Usch stackare :(
De har aldrig nämnt EDS? Är ofta vanligt att man även har kroniskt trötthetssyndrom då.
Massa kramar

Svar: Gjorde utredning för inte länge sen och de vissa inga tecken på EDS. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-02-24 @ 18:58:05
URL: http://pixiepatrullen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0