Kylan gör mig blå...

Hej på er!
 
 Det är bara 19 grader inne, så inte konstigt att jag frysit så extremt mycket det senaste dagarna. Både mina händer och fötter är blåa pga nerkylda, till och från är även läpparna blålila. Lite läskigt! Jag hoppas verkligen att vi får upp värmen här hemma innan jag fryser ihjäl. Känner mig stel som en pinne när det är såhär kallt. Hur mår ni under kylan? kramiz<3
 
Kroppstatus i övrigt: Svåra nervsmärtor, magproblem. Trött, slemhosta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Mina händer och fötter blir ännu mer som isbitar när det är så här kallt ute. Så att dricka varmt och använda vetevärmare/varmvattenflaska är ett måste. Hoppas ni får upp värmen där hemma.

Svar: usch jaa det är sjukt kallt nu. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-01-14 @ 16:01:51
URL: http://tessiluskan.blogg.se
Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

jobbigt att det är så kallt inomhus!

2016-01-14 @ 22:32:41
URL: http://jennifers.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0