Håll tummarna nu...

Goddag!
 
Min feber fortsätter tyvärr stiga och kroppen är helt slut. Dessutom har min aptit nästan försvunnit helt, vilket i mitt fall inte alls är bra. Nu är det bara 2 dagar kvar till behandling, men de två dagarna känns som en evighet. Jag skulle vilja få den redan idag dock måste vi lyckas få en tid på närmsta sjukhuset i stan och det är inte alltid så lätt när man har sjukdomar som vården knappt känner till. Vi får hålla tummarna för att det går att lösa, så min kropp kan få lite "power" för att slå ut infektionen. kramiz<3
 
När jag känner mig svag och ledsen brukar jag titta på armbandet som påminner mig om hur stark jag faktiskt är.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0