Våren är äntligen här....

Tjo!
 
Nu har verkligen våren kommit med den sköna värmen som vi så länge längtat efter. Jag och pojken har suttit en stund i trädgården för att få lite frisk luft och solljus. Framför allt för att jag skulle få komma ut lite då jag inte kunnat ta mig ut sen jag var på behandling i Tisdags. Jag är väldigt svimfärdig och matt i kroppen just nu, så vågar knappt lämna lägenheten de dagarna när de är som värst.
 
Imorgon bär det av hem till ön för min del. Jag måste därför packa ner de viktigaste som ska med. Lite nervöst, för jag har inte vart där sen i Augusti 2015. Jag har helt enkelt vart för sjuk för att orka resa. Men nu känner jag att jag måste till ön för att ladda batterierna för nya krig med vården. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0