Nytt försök att vara ute...

Hej på er!
 
Solen skiner och vinden ser ut att ha lugnat ner sig en aning jämför med gårdagen. Jag försökte ju sitta ute en stund igår men det blåste så pass mycket att jag inte kunde vara ute speciellt länge innan jag blev nerkyld. Idag ska jag försöka sitta en längre stund ute i friska luften.
 
Jag hoppas även få med mig katten ut så hon får göra av med energi. Dock hänger det lite på om grannkatten är ute eller inte. För dem kommer ju inte riktigt överens som det är just nu. Som tur slåss dem inte med varandra utan bara fräser och håller sig på avstånd från varann. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen, inflammation i revbensbrosken. Huvudvärk pga sömnbrist. men vid gott mod!
 
 
Lockbete för katten när hon ska ut:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0