♥Årsresumé av 2018♥

Mitt 2018 har vart en berg och dalbana
 
 
 

Januari: Naturen börja göra sig redo för våren redan, vilket gav mig ljus i tunneln.

 

 

Februari: Fick äntligen igenom att få näringsdrycker på recept istället för att köpa själv på apoteket.

 

 

Mars: Min älskade brorson F föddes.

 

 

April: Jag, Wiirah och pappa var på en fantastisk isshow.

 

 

Maj: Jag råka komma på min syster att hon vänta barn igen genom hennes cravings som jag kände igen sen tidigare graviditeter.

  

 

Juni: Byte från Mini-pe till P-piller, något som kommer förändra mycket för mig.

 

 

Juli: Jag fick uppfylla min dröm om att få åka båt samt bada i Vänern i mängder.

 

 

Augusti: Jag och mina systrar gick på konsert i kyrkan under matfestivalen.

 

 

September: Tog äntligen tag i att boka massage och det var super skönt.

 

 

Oktober: Jag passa på att fota Höstens framfart.

 

 

November: Min älskade Systerdotter M ”Polaris” föddes.

 

 

December: Jag fick äntligen hålla lilla M ”Polaris” sen hon kom.

 

 

Gott nytt år på er!❤ 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0