Samtalet gick rätt bra igår...

Tjo!
 
Läkarsamtalet igår gick rätt okej vi kom inte fram till något mer än att det just nu inte är super akut angående näringsintaget då jag ändå får i mig hyfsat. Blir det däremot sämre igen blir det plan B. Men annars ska jag bara fortsatta kämpa med små måltider ofta. Läkaren skall ringa tillbaka nu under dagen för att berätta vilka undersökningar som kan behövas göras när h*n läst igenom alla journalanteckningar sen 10 år tillbaka. Jag känner mig dock inte så nervös inför samtalet idag som jag var igår.
 
Jag mår inte toppen idag i kroppen och ögonen klarar knappt av ljus, men ska göra mitt bästa för att göra allt som måste göras och sen bädda ner mig i ett mörkt rum och bara låta kroppen vila sig. Det känns som denna dagen kommer bli exakt som den i förrgår bortsett från att jag måste sova utan öronproppar så jag vaknar ifall läkaren ringer. Jag tog mig i alla fall ut i solen och kylan en kort stund igår. Den friska luften behövdes kan jag jag säga! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0