Dags att dra igång en ny vecka...

Goddag!
 
Dags att starta upp en ny vecka och jag gör det i långsam takt. Jag tog till och med sovmorgon idag för att verkligen få så mycket bra sömn som möjligt. Vilket var helt underbart! Dock är det bara är 21-22 grader inomhus här hemma vilket är alldeles för kallt för min kropp som behöver minst 24 grader. Jag ser ut som en smurf för jag är så kall helt enkelt och då har jag ändå långärmat och tjocka sockar på mig. Kylan är det som får mig avsky hösten.
 
Denna veckan står det mycket samtal på listan och det mesta är till vården såklart. Mycket som ska pusslas ihop denna höst. Men jag försöker att inte stressa upp mig utan bara andas och ta allt som det kommer. Jag klarar inte stress utan att krascha totalt och det är inte värt. Idag ska jag bara planera upp veckan så det inte blir allt för mycket på en dag utan fördela upp samtalen så bra som möjligt över de resterande vardagarna för denna veckan. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0