Blir en lugn Tisdag....

Tjo!
 
Vädret senaste dagarna har verkligen satt min kropp på prov. De snabba väderskiftningarna till kyla och mensen ställer verkligen till det. Jag har varit och är fortfarande enormt stel särskilt som nyvaken. Men nu kommer nog vårsolen och värmen sakta tillbaka igen. Jippi! Längtar efter balkonghäng.
 
Planerna för denna dag är att invänta mina matvaror jag beställde igår och packa upp det. Vad som mer sker få vi se. Än så länge har jag inga större planer alls utan mest bara ta det som de kommer och se till att vila ofta mellan varje moment i vardagen för att undvika att krascha. Kramiz
 
 
 
Puss & Krmaiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0