Det går verkligen upp och ner nu...

Tjo!
 
Dagarna nu känns verkligen som en rejäl utmaning, men någonstans vet jag att jag kommer ta mig igenom smärtorna även om det känns långt bort nu. Igår fick jag ännu ett bakslag när det kommer till smärtorna. Det blev vetekudde i försök att få ner dem inför natten, det fungera dock inget bra. Det blev i alla fall några timmars sömn under natten.
 
Jag gör mitt bästa för att hålla gnistan tänd nu genom lyssna på roliga poddar medans jag gör mina enkla måltider under dagens gång. Försöker även sitta en stund på balkongen varje dag för att få lite solljus och värme. Mer än så orkar jag inte just nu även om jag gärna skulle vilja packa upp en flyttlåda. Det får bli en annan dag när jag är bättre. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0