En gnutta ljus i allt...

Goddag!
 
Idag känner både jag och wiirah oss något trötta, ändå kom vi i säng vid bra tid igår och haft en bra natt. Men som tur skiner solen utanför i alla fall så man får lite positivenergi för dagen även om den lär bli otroligt lugn för vår del. Vi har bara tänkt mysa ner oss i soffan framför serie eller film, ta vara på sista dygnet tillsammans innan hon åker. Det kommer bli så tomt utan henne imorgon, men hennes lov är slut nu så hon måste hem imorgon.
 
Smärtan i benet minskar allt mer och det är en lättnad för det är svårt att förflytta sig när benet värker så. Men även om smärtan lugnat sig ska jag nog vara försiktig med att belasta benet allt för mycket ytterligare ett par dagar. I övrigt känner jag mig ganska okej i kroppen och ska jag vara helt ärligt var det nog länge sen jag var såpass stabil eller okej i huvudtaget. Hoppas innerligt att jag får känna mig såhär stabil ett bra tag denna gång. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0