Fredag = Fredagsmys...

Tjo!
 
Det är fredag och denna dag betyder nästan alltid för mig att det är vilodag och så även idag. Jag och tösen har inga planer alls utan har mest bara tänkt njuta av lugnet och mysa framför massa härliga program ikväll. Dessutom blir det nog att lägga lite pussel för det är något jag och tösen gjort en stund varje kväll nu innan det är dags att lägga sig för natten. Super mysigt avslut på dagarna och perfekt sätt att varva ner på. 
 
Min kropp mår helt okej just nu bortsett från smärtan i knäveck/vaden på höger ben, gör galet ont! Men försöker ha benet i högläge så mycket det bara går då det tycks hjälpa och undvika all belastning tills smärtan lugnat sig. Måltiderna rullar just nu på ganska bra och visst mår jag illa emellanåt men än så länge behåller jag ändå det mesta, vilket är det viktigaste. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0