Går inte beskriva smärtan...

Hej på er!
 
Natten till idag var allt annat än lätt att ta sig igenom. Jag vet inte hur många gånger jag vakna av smärta som fick mig i tårar. Smärtan som blir allt starkare nu är verkligen den smärtan som jag tycker är svårast att få kontroll över. Den går knappt beskriva i ord för den är såpass intensiv. Jag hoppas att min starkare medicin får ner den lite under dagen så kommande natt blir bättre. 
 
Men då den starkare medicinen ger en del biverkningar måste jag först se till att ha gjort det som behöver göras innan den tas. Blandannat se till att äta något, för sen kommer jag antagligen inte ha särkilt mycket aptit. Jag brukar även kolla blodtrycket så det inte är för lågt, vill ju inte riskera få blodtrycksfall nu när jag bor själv. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0