Går sakta framåt igen...

Tjo!
 
För att undvika stress idag så valde jag att gå upp en timme tidigare nu på förmiddagen. Det känns än så länge okej och det verkar som kroppen sakta blir bättre igen. Så för varje dag som går nu ju mer kan jag vrida kroppen och nacke åt höger igen. I söndags kunde jag inte ens lyfta huvudet från kudden utan att smärtan fick mig att skrika till. Det gjorde så fruktansvärt ont. 
 
Idag är det dags för fotvård igen och jag är så taggad & det är nog fötterna med. Dem behöver kärlek speciellt runt naglarna som har en tendens till att göra ont när jag blir kall om fötterna, vilket jag nästan alltid är. I övrigt får vi se vad som sker under dagen. Wiirah är ju här så antar det blir en mysig kväll med serie sen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0