Idag är det en speciell dag...

Hej på er!
 
 Ni anar inte hur stolt och glad jag är efter gårdagen. Inte nog med att fötterna fick kärlek så kom jag och tösen även ut i friska luften en bra stund. Det var visserligen lite kyligt särskilt när man kom utanför området där jag bor. Där kände man verkligen den kalla vinden. Men det var underbart att få komma ut i solen en stund.
 
Idag är ingen vanlig dag utan det är tösens 12-årsdag. Hon vart så taggad och förväntansfull på denna dag sen hon kom hit. Det blev frukost på sängen och sen fick hon även lite present som jag gömt undan. Hon blev super förvånad att jag hade hunnit fixa presenter till henne. Kramiz
 
Stort Grattis Wiirah/Elwii🥳🥳 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jojo

Haha skönt hon har sin egen ansikts tvätt nu 🤣🤣🤣 super fantastisk födelsedag är jag övertygad om. Att hon hade ned tanke på hon var hemma hos sin extra mamma och favorit moster 🤣🤣🤣😍 och maxat bli bortskämd 😘😘😘🙏 Saknar dig älskling vill med ha egen tid hos dig 🤣!! Inte alls avundsjuk på min dotter 🙈🤣

Svar: hehe, ja det kan jag tänka mig<3 Japp hon hade två önskningar frukost på sängen och shopping då hon växt ur en del av hennes favoritkläder ju.

Saknar dig med super mycket, hoppas verkligen jag kan få kontroll på mina smärtor snart så jag kan åka ner till er. Men någon egen tid för oss blir det inte på länge ju. Men ser framemot när du kan komma hit och övernatta. Många kramar<3
♥JèÑnIèY♥

2021-04-13 @ 17:15:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0