Smärtorna har börjat lugna sig...

Tjo!
 
Då är man tillbaka i stan och första natten här hos mina föräldrar gick sådär. Grannarna ovanför tappa saker i golvet flera gånger under natten, ibland låter det som pärlor som trillar i golvet medans andra gånger hör man bara skåp eller lådor som åker igen. Kan säga att man blir bra nyfiken vad dem sysslar med om nätterna.
 
Jag mår i övrigt ganska okej i kroppen. Jag har ju kört TENS ett par dagar denna veckan, vilket gett mig kontroll på smärtorna. Det är jag enormt tacksam för då senaste veckorna har varit hemska med alla smärtor. Så nu hoppas jag det fortsätter i rätt riktningen ett bra tag framöver. Kramiz
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0