Vart en riktigt tuff dag igår...

Tjo!
 
 Gårdagen vart en riktigt kämpig dag med svåra smärtor som även gjort det svårt att röra sig. Jag vakna upp med en högersida som strejka såpass mycket att jag fick skriva till tösen att hon måste komma in till mig och hjälpa mig. Jag kunde inte ens ta mig upp ur sängen utan att smärtan blev för mycket. Så större delen av gårdagen la jag I sängen med vetekudde på de ställen smärtorna var som värst och det lindra i alla fall något.
 
Idag är smärtorna betydligt mindre även om dem fortfarande är kvar. Men pappa är nog lättad som slipper åka till stan för att få tag på min akut/vid behov medicin. Han var nämligen redo för resa hela dagen igår och pusta nog inte ut förrän på kvällen när han såg att jag klarar det. Det får bli mycket vila och värme idag med så hoppas jag smärtan går mer ännu mer tills imorgon. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0