♥Veckans Stolthet/Glädje v.14♥

Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Veckan starta ju med svår värk som ställde till det rejält, men så fort jag börja kunna röra höger sida hyfsat bra igen, kändes det som all motgång vände. Jag har mått förvånansvärt okej senaste halvan av veckan trots smärtan i ena benet. Här kommer även fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Vilat och ätit bra.
 
Firat Tösen som fyllt 12 år.
 
 Fått frisk luft i solsken.
 
 Kommit iväg på fotvård.
 
  Lagt pussel med
tösen.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0