♥Veckans Stolthet/Glädje v.15♥

 Hej på er!
 
Då var det Söndag igen och det är dags att sammanfatta veckan som börjar lida mot sitt slut. Denna veckan har varit en enorm utmaning på många plan då smärtorna varit extremt intensiva. Men trots att kroppen strulat så har jag i alla fall fått några små fina stunder under veckans gång. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
Kunnat äta 2 smörgåsar till frukost
istället för 1dl yoghurt.
 
Min vilopuls har varit super
bra för en gång skull.
 
 Fått andas in frisk luft.
 
 Testat att beställa hem matvaror/kassar
för första gången.
 
 Njutit av värmen på balkongen.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0