♥Veckans Stolthet/Glädje v.16♥

 Hej på er!
 
Ännu en vecka börjar lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Jag hade inga större förväntningar alls på denna vecka med tanke på hur förra vart, men jag måste säga att denna veckan har levererat bra. Smärtorna har börjat lugna sig lite igen och det har gjort min sömn bättre. Sen fick jag ju ett par mysiga dagar på ön med mina föräldrar. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:  
 
kört TENS ett par kvällar.
 
Haft god aptit vid måltiderna.
 
 Kommit ut till mitt älskade paradis.
 
 Fått känna solens varma strålar.
 
 Fått besök av min yngsta brorson.
 
 
 Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jasmine

Skönt att smärtorna lugnat sig! <3 Hur ser du på Covid-vaccinet? Vill du ta de när du får? Kram

Svar: Ja så skönt när dem går ner.
Jag var super kluven i början och otroligt osäker på om jag vill eller inte. Men har kommit fram till att jag kommer ta den när de är min tur. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2021-04-25 @ 22:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0