Vi hade i alla fall sol...

 Tjo på er!
 
Idag känner jag mig allt annat än bra efter en lång natt av illamående. Misstänker stark att det att något jag åt igår på kvällen som magen inte riktigt gillar. Så har gjort anteckning om det nu så får vi se hur kroppen reagerar nästa gång jag ger mig på att äta det. I övrigt har måltiderna gått ganska bra här ute på ön. 
 
Senare idag beger vi oss återigen hem till stan, men med en hel del blandade känslor särkilt efter gårdagens aprilväder som många i landet fick vakna upp till. Vi hade tack och lov solsken över ön från morgon till kväll. Så jag hoppas verkligen jag slipper se snö när vi kommer hem till stan. Kramiz
 
Ön levererar som vanligt när det kommer till vädret🌞 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0