En ny och lite oklar vecka...

Tjo!
 
Ny vecka med nya möjligheter och det återstår att se hur denna vecka lär bli. Jag hoppas i alla fall den blir någorlunda bra och framförallt att vi kan åka ut till ön under midsommar. Dock hänger allt på hur pappa mår efter Spruta 2, så det kan även bli så att vi får fira midsommar här i stan. Jag försöker ställa in mig på att beslutet snabbt kan ändrats. Men jag kommer nog bli lite besviken om det inte blir ön, då det är tradiotion vi haft sen jag var barn. 
 
Igår åska det rejält över stan och jag avskyr verkligen åska eller egentligen blixtrarna då det är jobbigt när det blinkar till. Det som skrämde mig mest igår var nog att det gick från nästintill vindstilla till storm på bara någon minut. Som tur vara det inte särkilt länge denna gång och det var magiskt att känna den friska luften efteråt. Idag är det moligt ute och troligen påväg att komma lite regn, men jag och TT ska försöka hinna ut en stund innan. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0