Min bägare rann över igår....

Hej!
 
I onsdags kväll fick jag en konstig känsla att något inte stod helt rätt med min senaste medicin-beställning som jag lagt via det apoteket jag oftast beställer ifrån och mycket riktigt hade min magkänsla återigen rätt. Min beställning skickades inte till det apotek jag valde på hemsidan utan till ett apotek 7,2 mil härifrån. Apotekets kundservice som jag ringde igår var ju ganska meningslös då dem inte kunde besvara varför hemsidan ändrat ort av sig själv eller hur jag ska få tag på mitt paket. Den jag prata med från kundservice skuldbelade istället mig att det var mitt egna fel och att jag får lösa hur jag ska ta mig dit eller gå miste om både medicinerna och pengarna. 
 
Så min stackars pappa som egentligen har fullt upp på jobbet just nu fick se till att sluta tidigt idag för att åka iväg mot de lilla apotek som fått min beställning av misstag. Detta lilla apotek stänger 17.00 på vardagar och har ej helgöppet. Fram kom vi och får då veta att jag var den 4e bara idag som fått åka från min hemort till detta lilla apoteket för att hämta ut förbeställt paket från apoteket. Så det var inte jag som råkat fylla i fel som kundservice sa utan det är att deras datasystem som automatiskt valde den lilla orten istället för min hemort ändå har inte orterna ens i nära av samma namn.
 
Det sjukt lilla apoteket hade i alla fall felanmält problemet, så man får ju hoppas de löser sig snarast innan ännu fler blir drabbade. Dock kommer jag aldrig mer våga beställa från deras hemsida. Dels på grund av all panikångest de gav mig genom att skuldbelägga mig på det sättet och sen inte kunna lösa så beställningen kom rätt. Så från och med nu lär jag gå via ett annat apoteket. kramiz<3
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Annica

Men fyyy din stackare

2023-05-22 @ 19:29:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0