Syns inte finns inte?!

Hej på er!
 

På Torsdag den 12 oktober är det Internationella Reumatikerdagen! Jag kommer därför under denna vecka del med mig av min erfarenhet och tankar. Imorgon kommer ni kunna läsa om varför jag behöver en sittplats i kollektivtrafiken för att klara av dagen. Då det inte alltid syns vem som är i behov av att sitta ner i bussen. Alla sjukdomar är inte synliga utanpå och det är något som behöver uppmärksammas mer! kramiz<3

 

http://synsintefinnsinte.se/ kan du göra ett test för att se om du klarar av att se vem av passagerarna som har en reumatisk sjukdom. Det är inte så lätt som man kan tro.

 
Dela och sprid gärna kunskapen vidare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0