Kroppen fortsätter strejka...

Hej!
 
Min morgon blev inte alls som det var planerat från början. Min kropp är för svag för det mesta och minsta ansträngning får mig nästan att ramla ihop. Hjärtat går fortfarande på högvarv till och med när jag ligger i sängen. Så uppenbarligen är det något som kroppen reagerar på.
 
Andningen blir också ganska påverkad när kroppen reagerar såhär. Vilket gör allt ännu värre, men det är bara till att kämpa på med att klara dagarna så gått det går. Så får vi hoppas detta elände klingar av snarast så jag kan få tillbaka lite energi igen. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sophia

Krya vännen ❤️

Svar: Tack så mkt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-01-17 @ 21:43:34
URL: http://www.soophiiiaa.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0