Från lycka till helvete igen...

Goddag!
 
Igår var jag överlycklig över att förkylningen äntligen börjat klinga av att jag till och med beställde lite nya färgpennor som belöning för att jag tog mig igenom infektionen rätt bra. Men lyckan över att återfå lite energi försvann bara några timmar senare när jag inser att mensen har kommit igång igen.
 
Jag får ju så fruktansvärt ont i magen varannan mensperiod ungefär framför allt på höger sida. Denna omgång verkar vara en sådan mensperiod då det gör så ont att man knappt vet vad man ska ta sig till. Jag är verkligen less på att kroppen aldrig hinner återhämta sig innan nästa skit dyker upp. Men det är bara försöka bita ihop och hoppas att jag innan helgen får kontroll på smärtorna i magen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

😢

2018-03-07 @ 15:07:05
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.com
Maria

Du kan inte få nåt så att mensen försvinner, tex nåt minipiller eller nåt annat, har inte jätte koll på vad dom heter. Men jag äter exlutena ett minipiller och jag har haft en mens på två år.

Svar: Hej! Jag har provat massa olika mini-piller (då det är de enda alternativet i mitt fall) och den enda som kroppen klarat av är Mini-pe. Det har jag gått på i 4 år och den har fungerat fram tills ett år tillbaka ungefär för då börja mensen och den förbannade mensvärken komma tbx samt mellanblödningar. Ingen har riktigt någon förklaring varför den slutat att fungera trots att jag tar den exakt samma tid varje kväll. Så väntar på att få en tid till gynläkaren igen och se om vi kan hitta någon annat alternativ. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-03-09 @ 10:19:51
Maria

oki, vad jobbigt för dig!

2018-03-09 @ 17:10:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0