Frågestund Del 2

Tjoo på er alla underbara=)

Tack så jätte mycket för alla frågor som ni ställt, dessvärre orkar jag inte svara på alla nu. Men här kommer 2 av alla dom jag fick in och fler får ni antingen senare sen ikväll eller imorgon. KRAMIZ<3


Fråga 1:

Svar: Jag har alltid vart troende och alltid tytt mig till kyrkan, för där vet jag att jag kan vara mig själv.
Ibland är det skönt att prata ut för nån som lyssnar men inte kan skvallra vidare. Gud är som ett spöke, han finns överallt runt om oss och lyssnar på vad vi har att säga och ger oss hopp.

Fråga 2:

Svar:
Så här ser min vecka nästan alltid ut
Måndag: Sjukhus, plugga
Tisdag: Skola, U-grupp
Onsdag: Sjukhus, plugga
Torsdag: Ledig/Film
fredag: Sjukhus, Myskväll
Lördag: Ledig/Myskväll
Söndag:VILODAG!



Kommentarer
tusse

Nu är vinnaren av dagens blogg avslutad, kolla om det blev du! Hoppas att du har haft en bra kväll! Kram :D

2011-12-17 @ 22:52:38
URL: http://tussex.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0