Tips för er med oren/acne hy.

TJOHO!!
 
Nu ska jag berätta för er vad jag använder för att hålla mig ren från acne och andra hemskheter. Jag har redan sen 9 årsålder haft problem med svår acne, som dessvärre även gett mig ärr. Men sen jag börja använda dessa prudukter har min acne blivit mycket bättre och min hud känns inte längre fett eller torr. Hela ACO SPOTLESS- serien finns iallafall på alla APOTEK HJÄRTAT´S butiker. Kramiz<3
 
1. Overnight Spot Treatment torkar effektivt ut finnar och orenheter. Används under natten på orenheter/finnar. Fungerar underbart bra på mig! (Ca pris 65 kr.)
 
2. Two- in-one Mud Cleanser/Mask är en effektiv ler- och scrubtvätt som också kan användas som djuprengörande mask. Den tar effektivt bort smuts, rengör porerna på djupet och verkar milt exfolierande. Förebygger orenheter. Jag själv har inte provat denna! (Ca pris 69 kr)

3. Daily Face Wash är en djuprengörande ansiktstvätt för fet och oren hud. Går att använda på hela kroppen om man har som jag även acne på ryggen, armar. Man känner sig otroligt ren och fräsch efteråt. (Ca pris 62 kr)
 
4. Daily Purifying Toner är ett ansiktsvatten för fet och oren hud. Jag själv har inte provat denna, men ska inför skaffa den för test! (Ca pris 49 kr)
 
5. Daily Moisturiser är en återfuktande gelkräm utvecklad för fet och oren hud. Gelkrämen lugnar och mjukgör huden efter den dagliga rengöringen. Jag anväder den till hela kroppen efter duschen. Den lindrar även irrriterad hud snabbt! Ett litet minus är att tuben är väldigt liten! (Ca pris 62 kr)
 
6. Cover Stick är ett hudfärgat stift som döljer finnar och samtidigt som den torkar ut dom. Denna använder jag dagligen även om jag inte alltid ska sminka mig, utan även för att bara torka ut smärtsamma finnar. Älskar denna! (Ca pris 49 kr)
 
7. Blemish Treating Moisturiser är en 2-in-1 produkt som både återfuktar och motverkar fet och oren hud. Jag själv har inte provat denna prudukten. (Ca pris 69 kr)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0