Ganska avkopplande dagar...

Tjo!
 
Senaste tiden har jag valt att dra i handbromsen rejält och jag är så glad över det beslutet faktiskt. Det har gjort att jag lättare kunna slappna av och därmed sluppit de spänningar jag vanligvis har i nacke/axlar. Bara fått vara i stunden för en gång skull och på kvällarna har jag legat i soffan med musikhjälpen i bakgrunden. I måndags ringde jag bara för att förnya recept på nd och det gick hur bra som helst. Både dietisten och jag blev glada över att jag äntligen gått upp lite i vikt igen, vilket är toppen och jag hoppas fortsätta framåt gällande det även om det går extremt sakta.
 
Min far däremot har gått och blivit förkyld nu vilket gör att jag måste ge mig på att inhandla det jag behöver för helgen idag. Jag har dock skrivit om inköplistan till att bara handla det absolut viktigast resten får jag avvakta med till pappa är frisk igen särskilt det som väger alldels för mycket för mig att orka bära hem. Så idag får jag ge mig iväg en stund och jag hoppas inte krascha allt för hårt sen. Men som tur har jag även en lugn helg framför mig för enbart vila och ladda inför julveckan. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0