Inte många dagar kvar nu...

Hej!
 
 Igår var jag på en mysig liten jullunch och det var så trevligt. Dock krascha jag rejält redan igår på kvällen och idag känns kroppen som spagetti och är helt slut. Så idag är planen att bara försöka vila så mycket det bara går nu så man orkar med julafton. Imorgon plockar min far upp mig direkt när han slutat jobbat och sen kommer jag vara hos dem ett par dagar. Vilket är lite blandade känslor faktiskt, visst det ska bli mysigt att ha sällskap av mamma och pappa över julen men jag älskar verkligen lugnet i min lägenhet så vi får se hur många nätter jag står ut innan jag vill hem igen. För hem vill jag nog i alla fall ett par dagar för att vila upp mig inför nyår sen. Jag älskar min lägenhet så himla, himla mycket! kramiz<3
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0