Vinterland över ön...

Hej!
 
I onsdags efter mycket tvekan så tog pappa beslutet åt mig genom att säga "Då kommer jag och hämtar dig runt 15.00 imorgon så hinner du få sova ut innan vi åker".  Det vart ingen enkel bilresa hit då det hann mörkna innan vi kom ut och är det något jag lagt märke till så är det att det blir väldigt mycket intryck av att åka när det är mörkt då jag försöker ha kontroll så det inte kommer ut djur från skogen trots att jag inte är föraren medans på dagen kan jag släppa den kontrollen lite. 
 
Idag vakna vi upp till att vädret är ganska härligt trots att solen håller sig gömd. Det är minusgrader och snön är fluffig och ligger alldeles vackert över träden. Så jag passa på att ta mig ut en stund för imorgon vet jag att vädret ännu en gång vänder mot plusgrader och då lär det vackra snötäcket töa en hel del. Det har ju kommit en del snö här ute så pappa fick skotta fram gångar i trädgården för att kunna ha tillgång till alla byggnader. kramiz<3
  
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0